close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משרד מכירות נייד- למה אנחנו צריכים אותו

מערכת שורשכ טבת, תשעז18/01/2017

בעזרת משרד מכירות נייד אשר נמצא בתוך מבנה נייד, יכולות חברות נדל"ן לפגוש את הלקוחות שלהן בשטח

תגיות:

בעבר, כשחברות בנייה רצו להציג דירות חדשות למכירה לקהל לקוחות פוטנציאלי, הן ארגנו יום מכירות, בו הן דאגו להציג בפניהם את הנכסים אשר עומדים למכירה. לשמחתן הרבה של חברות אלו, כיום הן לא צריכות להגיע במיוחד לאתר הבנייה לשם כך, הן יכולות להחזיק כוח אדם שישב במקום ולקבוע עם הלקוח שיגיע לראות את הכנס.

בעזרת משרד מכירות נייד אשר נמצא בתוך מבנה נייד, יכולות חברות נדל"ן לפגוש את הלקוחות שלהן, להציג להן את אתר הבנייה, דירה לדוגמא, להסביר להם על המפרט שקיים בנכס וכן לספר באופן כללי על הסביבה בו מוקם הבניין וממה הם ייהנו במידה ויחליטו לעבור ולהתגורר במקום.

משרד מכירות נייד איננו נכס בלעדי לחברות נדל"ן והן אינן היחידות שמשתמשות בו כמובן, אך מעצם העובדה, שחברות אלו עוברות מאתר לאתר ובונות בכל פעם במקום אחר, הרי שהן החברות העיקריות אשר משתמשות במבנים ניידים לצורך כך. ניתן לומר שגם חברות רכב רבות משתמשות באופרציה דומה, וכן בתי מסחר ועסקים שעורכים ימי מכירות במקומות מזדמנים. כך במקום לשכור מקום או לרכוש מבנה, הן מציבות מבנה נייד אותו הן הופכות למשרד מכירות זמני, ממנו צוות החברה מציע את מרכולתן לקהל הרחב.

בחלק הבא נציג את היתרונות של משרד מכירות נייד, אך לפני כן חשוב לומר, בשביל שהמבנה ישמש את החברה בצורה אופטימאלית, הרי שהוא צריך להיות בנוי, מסודר ומעוצב בצורה יפה.

להלן מספר דברים שיש לקחת בחשבון כשמקימים משרד שכזה:

ראשית, הוא צריך לכלול ריהוט יפה ומהודר אשר יעשה רושם על הלקוחות ויגרום להם תחושה שמדובר בחברה רצינית אשר משקיעה בפרט קטן כמו בפרט גדול.

שנית, המשרד צריך להיות מחובר לחשמל, מים וכמובן לאינטרנט. רק כך צוות החברה יוכל לבצע פגישות בצורה מקצועית ויעילה, לקבל ולהעביר מידע.

שלוש, רצוי מאוד להציב את המשרד במקום נוח, מקום בו הלקוחות יוכלו להגיע אליו בקלות מצד אחד ומצד שני, שלט המשרד צריך להיות מוצב בצורה גלויה וברורה, כך שכל מי שעובר ליד האתר יוכל לראות אותו.

משרד מכירות נייד – היתרונות של משרד בשטח

בעצם הקמת משרד מכירות נייד, נהנים מיתרון משמעותי בולט וזה, שבכל עת הלקוחות יכולים להיכנס ולפגוש את אנשי המכירות של החברה, לראות ולהתרשם מהמקום. זה עדיף על פני מצב בו החברה מחזיקה משרד רחוק מהאתר, ובכל פעם היא צריכה לשלוח אנשי מכירות לשטח. זה פחות מסורבל והרבה יותר שיווקי.

כמו כן, עצם זה שיש לחברה משרד בשטח, מאפשר לה להחזיק שם מנהלים שיוכלו לפקח בצורה נוחה על מה שקורה במקום. המשרד יכול להפוך גם למקום בו נערכות פגישות וישיבות צוות במידת הצורך. כך הכל נעשה בצורה הרבה יותר מסודרת ונוחה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה